V současné době se podílí na těchto inscenacích:
Narodila se v Ústí nad Labem. Její vztah k divadlu se dá datovat od chvíle, kdy svému otci po cestě do Činoherního studia vypadla v devíti letech za jízdy z auta a pak o tom všem s náležitým citem pro dramatičnost situace vyprávěla. Zážitky ze severočeské metropole později zúročila ve své hiphopové kapele a studiu herectví na JAMU v Brně. Další zkušenosti sbírala na stážích v Lisabonu a Amsterdamu. Své první angažmá získala v mezinárodním souboru při Theaterhaus Stuttgart v Německu. Po návratu ze zahraničí působila na volné noze a spolupracovala s širokým spektrem různorodých a výrazných institucí a oceňovaných i zatracovaných osobností české divadelní scény (např.Jan Mikulášek, Petr a Matěj Formanovi, Jakub Šmíd, Jiří Jelínek, Radek Beran atd.) Od malých či nezávislých scén a produkcí (např. Divadlo NaHraně, Feste, divadlo NoD, Meetfactory, loď Tajemství atd.) přes etablované divadelní domy (např. Divadlo Husa na provázku, Studio Hrdinů, Divadlo Na zábradlí, Činoherní studio) až po Redutu NdB Brno i dvě scény Národního divadla. Vystupovala na mnoha prestižních divadelních festivalech, např. Fringe Edinburgh, Ibero-American Theater Festival of Bogotá či Amplion Kladno. Vytvořila desítky postav i několik autorských inscenací pro děti i dospělé. Baví ji cestovat mezi žánry a zkoušet, co všechno vlastně divadlem je nebo by mohlo být. Hraje špatně na housle, celkem dobře zpívá a za dlouhých lockdownových večerů zpestřuje svým sousedům televizní program experimentováním s hlasem, looperem a synťákama. Ráda se dívá na filmy v kině a ještě raději v nich hraje. Na Mumbai International Film Festivalu získala cenu za nejlepší ženský herecký výkon ve filmu Dotek betonu. Od té doby má početnou fanouškovskou základnu v Indii. Žije v Praze na Malé straně, věnuje se chovu malostranských polovlčáků a když to čas a kolení vazy dovolí tak boardovým sportům a dobrodružným výpravám do jiných světů. Často se tváří vážně a důležitě, ale nemyslí to tak.
Nejbližší inscenace: